Print

Hej Fredag, Hej Niiiiii


Det händer lite spännande saker just nu. Så spännande att jag nästa känner mig knäsvag, yr och nästan ofokuserad.
Mitt målarmood har kommit tillbaka, och skaparandan är i full gång. Det är fantastiskt kul och fullkomligt rogivande.
 
 
 


Lyckan är, att alla målningar blir upptryckta på ett härligt litet tryckeri.

En hemsidan är på gång och snart är färdig. Är ni nyfikna på mina prints kan ni in och kika på @mymalina_  eller @barnochinrednin på instagram. 

Inom kort kommer tygpåsar (eko) också att tryckas upp och lite annat.... Allt tar sin lilla tid.Och allt ska klaffa rätt.. Men jösses så spännande det är!!
Jag är så tacksam.....

Mest av allt är jag nog knäsvag över den 20-23 då jag kommer befinna mig i Stockholm....nyp mig!!


 Må väl




Kommentarer

Populära inlägg