Från formskapet till en lugn söndag.....

Godmorgon, & söndag redan!
Men vad gör det när man haft en fin vecka.

I Torsdags träffades en del av FormskapetSkumpa & Spalje´
Varm & krämigt god soppa serverades, självklart lite skumpa till .
Många inspirerande samtal & något samarbete blev det.
Den 10/12 blir det en ny Designbazzar med Formskapet.
Så se till & skriv upp datumen & boka den helgen vet ja.


Mitt bordssällskap, så himla trevliga. 


Bilden nedan är en del av skaparna från Formskapet:
På bild finns även Malin & Lina



I fredag, direkt efter jobb blev det ännu en tur till Skumpa & spaljé, 
där Jenny ställde ut & sålde sina fantastiska bilder på sin söta dotter Viola.
Den bilden här nedan, blev jag totalt såld på. Med den vackra ramen.
Tilltala mig direkt när jag kom in i butiken.
 In och kika på hennes grymma blogg  Dosfamily !



(idag binder jag dörrkrans & ramar in dessa Violer)


I Lördags tog stora tjejen, lilleman & jag tåget till Malmö för lite shopping.
Främst för att besöka en av mina favorit butiker 
som invigdes i fredags
Alltså lycka!! 





Kolla detta vackra nylagda fiskbensgolv i butiken.
Det lutar åt ett sånt här hemma , Älsk, älsk på detta !!

Nu är det söndag, det blir fika date med en gammal vän idag & lite loppis.
Ganska bra söndag i lugn takt!!

Bästa Ni!!


Kommentarer

Populära inlägg