Mina favoriter just nu

Hur fint är det inte att gräva fram ett par Levis 501:or i tonårsgarderoben?
Det är kul att man faktiskt sparat på de då "dyra" inköpen från tonåren.
Det finns ju en viss hållbarhet i modet ändå tycker jag.
Både i kvalité och mode trenden.
Kan bara älska detta!
Samma gäller mina gröna Dr Martens, trodde aldrig att jag skulle få använda dom igen.
Men jo!
Mode är ändå väldigt intressant.

Nyköpta Ganni boots, kärlek!
Här kan du köpa bootsen.
Det här är ju också en modell som kommit igen.
Precis som jag hade förr fast mina var lite högre...men alltså wow så snygga.
Bäst är ändå att jag kan gå i dom :)

En gosiga & snygg stickad tröjan från Gina Tricot.
Ett plagg som är så användbar ,vinter som sommarkvällar.
Färgen går genom allt.

Sist, den beroendeframkallande handkrämen från Aesop.
(som om jag inte va det innan)
Men den är så ljuvlig på handen med doft av mandarin, rosmarin & ceder.

Det är inte mycket som behövs. 
God kvalité & hållbarhet.
Gräv i garderoben, spara  & ta vara på.
Men glöm inte att Unna dig ibland.






Kommentarer

Populära inlägg