Sudio samarbete

Hej allihopa!! 
Det va länge sen sist, jag vet. 
 Men jag har några super roligt samarbete att dela med mig av till er
 och som ni inte får missa!
Titta här.. Hur bra. 

I samarbete med @sudio #sudiomoments

Det bästa jag vet är ut & promenera längst hav och skog, samla tankar. Jag har nu fått möjligheten att använda dessa super läckra hörlurar från #sudio, så himmelens bra. Utan sladdar & krångel kan jag bara njuta av härlig musik & poddar....Hur bra!

Så nu kan ni med Rabattkoden "" BARN15" få 15% rabatt på hela sortimentet på deras hemsida. De erbjuder alltid fri frakt och retur.
In på hemsidan och kolla https://sudio.com/se. Eller deras facebook.com/Sudiosweden 





In nu och kika på deras hemsida.
 Massvis med fina hörlurar och tillbehör

Puss på er. 

Kommentarer

Populära inlägg